.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز صيد ماهيان استخواني در آبهاي گلستان
مديركل شيلات استان گلستان گفت: صيد انواع ماهيان استخواني از درياي خزر در آب هاي استان گلستان آغاز شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،ولي الله جعفري امروز در جلسه صيد ماهيان استخواني در اين استان افزود: يك هزار و 393 صياد در قالب 20

مديركل شيلات استان گلستان گفت: صيد انواع ماهيان استخواني از درياي خزر در آب هاي استان گلستان آغاز شده است.
  
به گزارش شمال نیوز به نقل از  فارس ،ولي الله جعفري امروز در جلسه صيد ماهيان استخواني در اين استان افزود: يك هزار و 393 صياد در قالب 20 شركت تعاوني صيد ماهيان استخواني كفال و كپور-كلمه را در سواحل درياي خزر آغاز كردند.
همچنين در ادامه جلسه سرپرست معاونت صيد و بنادر ماهيگيري استان گلستان با اشاره به افزايش صيد اين نوع ماهي اظهار داشت: علت افزايش صيد انواع ماهيان استخواني در دريايي خزر تكثير مصنوعي و رها سازي آن در دريا، رعايت و نظارت بر عمليات صيد پره، برگزاري دوره هاي آموزشي و ترويجي، آموزش صيادان، رعايت ايام ممنوعه صيد و استاندارد هاي تور پره افزايش تلاش صيادان و شرايط مناسب آب و هوا مي باشد.
محمد يحيايي گفت: اميدواريم با افزايش تكثير و رها سازي و رعايت قوانين صيد توسط صيادان و جلوگيري از صيد غير مجاز و نظارت مستمر كارشناسان شيلات، صيد خوبي را در استان شاهد باشيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.812 seconds.